Quickie

2009-08-30 @ 12:06:35
hej på er
åskan började härja här igår så därför fick jag abrubt dra ur alla kontakter och dylikt innan jag stack iväg till marie
därför blev det ingen vidare uppdatering igår, och därför fick ni heller inte se min tjusiga lila klänning ;P haha
nåja, det kommer

gårkvällen var riktigt trivsam måste jag säga, men som vanligt kunde gubben ha varit bättre
musiken var värdelös, men vi roar oss med varandra ändå - right? :)
snygga vänner jag har förövrigt, skitsnygga!

nu har jag inte tid med det för vi har samling kl 13
ska gå och spräcka hål på lite blåsor som malins fötter har samlat på sig
sen blir det till att packa grejerna och styra kosan mot västerås

hörs ikväll
ciao

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0