Måndag tionde augusti - check

2009-08-10 @ 10:37:18

min helg har varit ganska fri från teknik
datorn har t.ex. inte varit på sen i fredagskväll
och istället har jag mest bara njutit av solen, värmen
- & sjöjungfrun. jag är fortfarande fullkomligt slukad

min lördagskväll hade däremot kunnat vara lite bättre
min mage gjorde uppror igen och istället för att få avnjuta grillning i grekisk anda med de andra på altanen
satt jag inne på toa och kräktes
trivsamt liksom
mest av allt blir man skrajsen över att problemen kanske är påväg tillbaka
men med tanke på att jag mådde helt bra igen igår så var det nog bara en engångsgrej
thanksalot

måndag och ny vecka nu igen
let´s see where it takes us


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0