Man måste få bli full i skratt ibland

2009-08-11 @ 20:51:00
jag konstaterade ju tidigare idag att vi skulle slippa springa i stekhetta idag på träningen
för det var ju faktiskt totalt igenmulet hela dagen idag
men dra på trissor minsann - när jag hade lagat mat och vi satt och åt, då skingrade sig molnen och himlen blev så gott som klarblå
gaaaanska komiskt
ikväll gjorde det dock inte så mycket, för nu fläktade det på lite åtminstone
och temperaturen var inte lika varm, så det var ok ;D

grymt härlig träning, kul
nu ska jag titta på film, mamma sa att det kom nån som hon skulle se så jag slår mig nog ner brevid henne
skulle filmen visa sig vara kass så läser jag ut sjöjungfrun istället :)

godnatt

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0