Lill-lördag

2009-08-05 @ 20:11:20
ärligt talat så har jag nog aldrig förstått varför man brukar kalla onsdagarna för lill-lördagar
vadå lill-lördagar? jag skulle nog påstå att det bara finns en lördagsform, och det är den riktiga lördagen, den som sitter mittemellan fredagen och söndagen
nåja, kalla vad det kallas vill

det är inte ett smack på tv ikväll
så nu tänker vi sätta på en wallander-film som vi har haft ståendes här hur länge som helst utan att bli tillsedd
(jag tänker inte förvänta mig nånting överhuvudtaget, för i mitt tidigare liv har jag bara sett en enda wallanderfilm, men med tanke på filmens längd så hoppas jag att den är bra)
till det tänker vi lyxa te´t med lite glass

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0