Kvar i nåt jag lämnat

2009-08-14 @ 15:02:15
i morse när jag vaknade hade malin gjort frukost åt mig, eller ja, åt oss båda förstås
men glad blev jag åt det ändå :)
efter vi hade ätit så kom mamma hem från frissan och jag följde då med henne ner på stan och storhandla
(det blir nämligen ofta så när jag & mamma är i handlingssvängarna ;P)
sen åkte vi hem och tog igen oss lite

för en timme sen ungefär så kom jag hem från bibban
tog mig en promend dit i solskenet med poddan
och jag kände mig tillfreds med att jag faktiskt blev mottagen av en trevlig och leende person för en gångs skull
de överproduceras ju inte på bibban som bekant, vilket är synd

mamma har bakat nåt, det känner min näsa, och pappa har slutat jobbet och kommit hem
så nu blir det fika förmodligen när som helst

ikväll ska vi prova nåt nytt på grillen, det blir spännande ;D

jag har ändrat i mitt rum, köpt nya möbler
och samlat damm på min gitarr
för allting jag skriver blir ändå för kort
och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort
- melissa horn. om håkan är han, kan melissa förmodligen vara hon

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0