Kroppen och hjärnan - på olika håll

2009-08-19 @ 17:56:27
efter att jag och malin kom hem efter stan så böt jag om och gick ut på en promenad
tänkte att jag skulle gå förbi hos morfar och samtidigt hämta ut mina läckberg-böcker
tur att jag kom fram och insåg att jag inte kunde hämta ut böckerna för att jag inte hade några pengar med mig?
jag fick helt enkelt snällt traska hemåt igen och ta bilen istället
herregud, ibland lämnar jag tydligen hjärnan at home :P
nåja, nu är de mina i allafall - isprinsessan och predikanten



nu har vi precis ätit fajitas, himla smarrigt
härligt att kunna sitta ute i solen och äta middag
nu tänker vi titta på friidrott

hej på er

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0