Jag har kastat in den i mitt hjärta

2009-08-04 @ 21:29:39
nu är den äntligen igång - försäsongsträningen
sköna härliga känsla!
vi var dåligt med folk som vanligt, vilket förstås är tråkigt
men vi som är där har hutlöst kul tillsammans ändå och gör det bästa vi kan av varje situation ;P
idag gick vi in i hallen och spelade lite innebandy också
sjukt kul! shit vilken härlig säsong det kommer bli

LISTEN UP
jag uppmanar varenda spelsugen tös att infinna sig vid risbrohallen 17.30 på torsdag, ombytt och klar, för träning både ute och inne

förövrigt så har jag gått och kärat ner mig i salem al fakirs roxy. han var grym när han körde den på sommarkrysset i lördags och jag kan inte stå still even if i try! love it love it love it. trevlig kväll mina vänner - skruva upp volymen!

Kommentarer
Postat av: sofie

Men gud, tack så mycket, vilken kommentar!!! Vad glad jag blir!!! Kramar!

2009-08-04 @ 23:57:32
URL: http://decoratemebaby.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0