Inte har de väl attackerat mig, svinen?

2009-08-27 @ 11:18:21
hej på er
jag har nyss kommit hem
åkte ner på stan och handlade lite med majsan efter frukost
och nu när vi åkte hem så släppte jag av henne hos moa

själv ska jag ha första seminariet idag, 13-16
hoppas på att det går bra
nåt annat jag hoppas på är att jag inte håller på att få svinflunsan
var ju helt väck igår kväll och i morse vaknade jag med lätt tryck i pannan
man blir ju ganska nojig liksom, men termon visade ingen feber och kroppen känns inte sådär trött som den brukar kännas när man är sjuk, så förhoppningsvis är det ingen fara
right?

tog in posten när jag kom hem och såg att jag hade fått brev från sjukhuset
hade fått tiden för gastroskopin - 7 oktober kl 8.00
hjälp!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0