Idag är dagen då vi tackar nej åt SVT

2009-08-18 @ 15:05:47
jag och malin tog bilen och åkte iväg för att uträtta diverse ärenden
dels så skulle jag hämta ut parfymen som jag beställde
och dessutom så skulle vi in på banken och dona

när vi var klara med allt och var påväg tillbaka till bilen så mötte vi eve
hur kul som helst att se henne, var jätte längesen nu och hennes mage växer så det knakar :)
blev stående och prata med henne ett bra tag, hyvens trivsamt
helt plötsligt så fick jag kramas lite med marie också, det är alltid bra
men mitt upp i allt så kom folk från SVT, eller tvärsnytt som det heter i de lokala regionerna, och frågade oss om vi inte kunde vara med och svara på lite frågor
vi lät bli - även om eve förmodligen hade kunnat göra ett utomordentligt bra jobb ;D


Fancy av Jessica Simpson - den är min

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0