Hej ungdomar - & Tess

2009-08-13 @ 21:24:11
jag måste få säga, utan att verka förmer eller att ni tror att jag har fått storhetsvansinne, men de grekiska köttbullarna med jägarsås går bannemig inte av för hackor alltså. de är riktigt goda och jag känner mig extra rak i ryggen trots den oundvikliga skam som tränger sig på i detta rosande av mig själv :P

nåja, nu när jag har vältrat mig färdigt i skryt-lite-om-något-du-faktiskt-kan
så tänker jag abrubt gå över till något annat = byta samtalsämne

träningen är avklarad och den var riktigt skön och härlig idag
jag har två svinbra vapendragare & tillika vänner - malin & johanna
idag har vi enligt källor fått veta att vi härstammar från kenya, vilket vi tycker är överbra och svinroligt
huruvida det ligger någon sanning i det eller inte struntar jag i
jag lutar mig helt enkelt bara tillbaka och skrattar gott, ännu en gång
HAHA



jag läste ju som sagt ut camilla läckbergs sjöjungfrun igår (detta eviga tjat, i know), men jag kan inte hjälpa att jag blev tokfast
så idag har jag beställt två av hennes tidigare böcker - isprinsessan och predikanten - (någon som har läst de kanske?)
de väntas dimpa ner i min brevlåda inom kort. me like

i morgon är det fredag
godnatt för det
OCH KRAM

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0