Grabben var ju trots allt inte större än en limpa, även om han hade röstresurser som en hel karl

2009-08-07 @ 15:44:33

jag nämnde mina något sega ben innan träningen igår
och jag skojar inte när jag säger att jag tog mig igenom träningen med ständig krampkänning i vaderna
jag skojar heller inte när jag säger att vädret, värmen, var på gränsen till alltför kokande för att ens palla springa 5 km i
men hursomhelst, vi gjorde´t - på bra tid också dessutom
nåja, vad jag vill säga är att krampkänningen i vaderna gör sig påminda idag också
om än med mycket mindre smärta
men i vilket fall så struntar jag i det en dag som denna, för shit vilken underbar dag jag har haft
jag har egentligen inte gjort ett skvatt, mer än att åka och handla med pappa efter frukosten i morse
men ändå kan jag inte förstå vart dagen har tagit vägen
eller jo, det kan jag kanske...

solen gick i moln strax efter vi hade ätit så jag la mig i solsängen med camilla läckbergs sjöjungfrun, som jag så snällt fick låna av min bästa pappa
och i den drunknade jag totalt
känner mig nästan otrevligt besatt - men shit vad avkopplande
vet inte när jag kände mig såhär avkopplad senast och jösses sicken härlig känsla det är

ikväll ska vi grilla och det ska bli så hutlöst smarrigt
om en stund ska jag börja fixa potatisen och salladen, men först ska jag fortsätta skratta lite åt en textsnutt ur sjöjungfrun:

"´såja gubben, nu ska vi försöka bena upp det här´, sa mellberg och lade ner den ilskna bebisen. ´låt se, du har skitit ner dig rejält. och du är nog hungrig. vi har med andra ord kris i båda ändar. då är frågan vilken av dem som ska prioriteras´. mellberg pratade högt för att överrösta skrikandet. ´ja, äta går alltid först, för mig i alla fall´"


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0