Gamla minnen - worth sharing

2009-08-10 @ 19:28:27
jag har nyss varit ute på en fullkomligt fantastiskt härlig och skön kvällspromenad
det svalkade skönt och med poddan i släptåg så kändes det som jag hade kunnat gå i evigheter
men jag slopade den tanken och begav mig hemåt efter en stunds traskande after all
however. jag fick gamla minnen att väckas till liv när queens i want to break free gick loss i mitt öra
och jag kunde inte hjälpa att småskratta lite för mig själv



det var bara någon futtig dag kvar till jul, ett år som per logik bör kunna skrivas till 2007?
jag bodde i karlstad at the time och hade precis fått jullov (lästentaplugg)
och pappa kom som en räddande ängel och hämtade mig så att jag istället för att behöva ta en trång och besvärlig buss fick packa in alla klappar, väskor och annat som hörde julfirandet till i våran varma bil och åka bekvämt hem till beautytown
vi lämnade karlstad ganska sent och körde därför hem i den svarta vinterkvällen
i bilen snurrade en skiva fylld med massa blandade låtar - bland annat i want to break free, med queen. förstås
vi skruvade upp några extra snäpp, släppte lös och vrålade ur oss vartenda ord
det var hutlöst kul. jag gillade den bilresan - skarpt
precis som jag gillar min pappa

Jag & pappa på Smögenbryggan nu i sommar

Kommentarer
Postat av: märta

haha.. ja våra föräldrar kan vara bra oslagbara<3

2009-08-10 @ 22:17:45

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0