Fredag min vän

2009-08-21 @ 14:01:09
imorse gick jag upp i tid för 10.30 skulle jag träffa anna på vallis
och eftersom det tar en halvtimme att gå till stan härifrån så var det inte särskilt svårt att luska ut att jag var tvungen att gå kl 10
vi blev kvar på vallis ett bra tag och jag klev innanför dörren här hemma igen när klockan var ganska så prick 12.30
jag hoppas att det klarnade litegrann i allafall och att det känns lite bättre nu anna :)

ställde mig och gjorde iordning mat på direkten och nu gör jag inte så vidare värst mycket
sitter och väntar på att pappa ska komma hem från jobbet - då blir det det sedvanliga fredagshandlet
+ att jag ska smita in på bibban och hämta en bok som har kommit

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0