Carina Berg

2009-08-28 @ 22:34:44
jag tycker till fullo att hon är så utomordentligt bra att hon förtjänar en helt egen rubrik
jag höjde armarna mot taket och knöt nävarna, sådär som när sverige gör ett viktigt ledningsmål i fotbollen eller när rätt låt vinner melodifestivalen, när carina berg fick pris som årets kvinnliga programledare i SVTs kristallengala ikväll
"oj, jag är så hormonell... och varm!"
herregud, jag tror jag avgudar henne

notis: jag tror att hon och herr luuk har ett ofantligt trivsamt liv tillsammans!


jag har också ett trivsamt liv, ikväll är en fin kväll - trots ösregnet här utanför
mamma och pappa ringde precis och sa att de kommit tillbaka till hotellet nu
och att maten på greken på hörnet var fullkomligt fantastisk

i morgon är det lördag - då är det höstfest

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0