You´ve got a friend

2009-04-27 @ 09:49:22
godmorgon allesammans och tack för alla namnsdagsgrattis jag fick igår :)
jag tog en promenad i morse också
följde med malin till skolan och tog mig en sväng därifrån
shit vad skönt det är
extra skönt var det idag när jag hann äta lite frukost innan också
jag är ju så nedrans hungrig så fort jag vaknar :P
seriöst, tror nästan att jag ska börja med de här morgonpromenaderna
för jag känner mig på ett förtjusande och strålande humör
kanske hjälper vädret till lite också? gud vad skönt

nu ska jag sätta mig och läsa om lekens möjligheter
och inte ens det känns särskilt betungande

vilken härlig dag
tralalala tralalala lalalalala

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja visst tusan är det skönt men morgonpromenader?! Man blir som en helt annan människa. Topphumör hela dagen lång :)

2009-04-27 @ 13:41:25
URL: http://misskorte.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0