When you call my name

2009-04-06 @ 18:28:04
jag har gjort köttbullar ikväll
jag tyckte de blev fantastiskt goda faktiskt
får man överhuvudtaget säga så om sin egen matlagning?
hur det än må vara så känner jag faktiskt att jag struntar i det nu
för mina köttbullar blev bannemig supersmarriga :P haha

klockan är snart halv sju, en timme kvar till träning alltså
känner mig himla taggad för innebandyspel måste jag säga
känner mig däremot mindre taggad inför morgondagen
innedagar i falun i morgon och på onsdag
och det är så tröttsamt att åka bil själv till falun
men nåja, det lär åtminstone vara bra sikt och väglag
och jag nöjer mig bra med det
dessutom är det ju faktiskt bara två dagar
sen är det påsk

vår favvo-pizzeria brann ner i natt
vad är det som händer?
jag och malin var förbi där och kollade idag när vi gick till fontan för att handla
det såg förskräckligt ut
ni vet i filmer där lokaler brandbombas och svartläggs med söndertrasade väggar och rutor?
så såg det ut. hujedamig!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0