Utan kolsyra

2009-04-27 @ 16:50:14
vad jobbig och elak man känner sig när folk ringer och erbjuder jobb på dagar som är helt omöjliga att man tvingas säga ifrån
känner mig precis så för tillfället you see
fick precis ett samtal (inte det där som avgjorde middagen, nej), men ett som erbjöd jobb på onsdag
men på onsdagar har jag skola!
tröttsamt när man liksom egentligen skulle vilja säga ja med hela kroppen
nåja, vad förväntas en tös göra?
jag får snällt sitta och hoppas att det kommer fler, och bättre, tillfällen :)

förövrigt så ska jag snart se över min design
är ganska nöjd med den här men hur det än må vara så är det inte så värst mycket sommar över den
och nu vill jag ha sommar, på alla plan! :)

mitt humör är fortfarande förtjusande
härlig måndag

:)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0