Sweet cherrypie

2009-04-17 @ 19:45:15

den låten spelas här i bakgrunden minsann
av min gitarr-hjälte till pappa ;P haha

mormor hade gjort sin berömda köttfärspaj till oss
så den har vi minsann tryckt i oss ikväll
ja, den smakar alltid lika bra!
nu har jag setat och skrivit på mitt reflektionsprotokoll i över en timme också
toka, kanske ni tänker, som sätter sig och pluggar mellan 18.30-19.40 en fredagkväll
men shit vad skönt, väljer jag att tänka, nu när jag faktiskt har skickat in den
och kan lägga den bakom mig
hej, hå och upptummar för det

nu ska jag ta ur linserna, hoppa i ett par myspyxor
och låtsas att jag är med i så ska det låta
(då och då lär jag förövrigt också packa inför helgen, det lär liksom vara klart när jag kryper i säng ikväll)


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0