Sommarjobb sökes!

2009-04-23 @ 15:15:09
jonas. så heter vår nya tränare
jag tror att det kan bli bra - jag hoppas att det blir bra
jag hoppas att det blir seriöst och på allvar
framför allt hoppas jag att det blir kul

jag var som sagt inte med på träningen igår
men jag hade en fullkomligt splended time ändå vill jag lova
jag var nämligen barnvakt åt jossans lilla julia-juvel
shit pommes sicken gosing! och snäll som bara den
skrek hon en gång typ? i två sekunder?
hjälp jag hade kunnat hålla henne hur länge som helst :)

idag har jag varit i söderbärke, på solhyttan
och utfört vår lekpedagogiska aktivitet för andra gången
det gick bättre i måndags
men vi hoppas på storslam och spik-kista när vi kör sista gången i morgon

sommar. jag älskar att det snart börjar bli sommar
men vart ska man jobba? för hur det än är så känns det som att man måste
jag hoppas på sommarförskolan, men det finns ju aldrig några garantier
har ni några förslag? i need them, desperatly

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0