So long Påsksnask

2009-04-13 @ 10:21:27
nu är påsken snart över, och tur är väl kanske det?
nog för att ledigheten gärna hade fått stanna
men man trycker i sig så ohyggligt mycket mat att man blir
alldeles proppfull i magen
flera gånger om dan´
jösses. jösses vad vi har ätit!

det har varit en bra påsk i allafall
och vädret har ju varit alldeles toppat
men nu börjar man så sakteliga återgå till vardagen igen
och plugget
vaknade halv nio idag och pluggade faktiskt en timme innan resten av familjen kom upp så vi kunde äta frukost
hann med ganska mycket, vilket känns väldigt skönt
jag behöver nog inte plugga mer idag nu faktiskt

(det har förövrigt varit skönt att ha haft datorn avstängd sen i fredags)

annandag påsk
blir det grillning ikväll igen måntro?
hoppas det, för grillningen i lördags vart precis lika
fabulös som jag hade föreställt mig
det luktar sommar då
det smakar sommar då
det nalkas sommar då
jag gillar´t

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0