Idétorka

2009-04-08 @ 19:46:21
hej på er
nu är jag tillbaka
falun igår och idag och nu behöver jag inte dit nå förrän i höst
sommaren börjar närma sig. man märker det nu
:)

igår var det ganska lugnt i skolan
mest en massa information bara
fast vi löste lite "cases" på eftermiddagen också. icke att förglömma
idag har det däremot inte varit lika lugnt
lättsamt och roligt iof, men tungt för huvudet
totalt övertänk hela tiden och konstant idékläckning
det tar banne mig på krafterna alltså
men det är kul, att planera lekpedagogiska aktiviteter :)
IT IS

nu ska jag sticka ut och springa en runda
röra lite på benen
rensa lite i skallen
utomordentligt uppfriskande

ciao

Kommentarer
Postat av: jennie - MODEBLOGG

fin blogg:)



kram

2009-04-08 @ 23:10:35
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0