I´ll be watching you

2009-04-22 @ 18:09:07
hej på er
gud vad det känns som den här dagen har varit lång
men ändå inte, lite sådär på samma gång
känns som jag har varit i farten hur länge som helst nu
och iof, klockan är ju 18 så egentligen har man väl det
men ja, knas är vad den här dagen känns

jobbet gick bra i allafall
jag var kvar sist idag
det var skönt att vara ute när solen lös
mindre skönt när den gömde sig bakom molnen
men barnen är söta, även om solen gått i moln

snart blir det till att bege sig mot fagerstahallen och träffa nya tränaren
dessvärre uteblir själva träningen för min del idag
reason? halsaber.
igår hade jag ont som ett svin i halsen
idag är det dock tusen gånger bättre. tacksamt
men ni vet vad man säger?
bättre att missa en träning för att bli helt frisk än att testa träna och fortsätta traska omkring småsjuk
eller ok, det kanske inte är nåt man säger egentligen, men skit samma

roomservice och grey´s till kvällen
fältstudie i söderbärke i morgon

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0