Hakuna matata

2009-04-17 @ 16:23:39
hemkommen är vad jag är
och gösta vad jag känner mig nöjd med vårt arbete idag :)
vi fick massvis uträttat
och helt plötsligt känns det ganska lugnt inför måndagen
cool-lugnt faktiskt och en hel massa spänning!
lunch avnjöt vi också, utomhus
härliga tider, minsann

jossan är hemma från åre och har haft det kanonbra
till nästa år siktar vi dit. brudarna :)

träffade söt-eve när jag var påväg hem från stan också
shit vad längesen, men shit vad roligt
dyrbar tid back in the days vill jag lova :)

nu slutar snart mamma så då ska vi åka ner på stan och handla
sen svänger vi förbi mormor
och sen blir det käk och fredagskväll
great

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0