Glad Påsk!

2009-04-10 @ 18:59:31
verkligen och absolut
glad påsk till er alla!

vi firar påsk med farfar och birgitta, det är trevligt
idag har vi t.ex. festat med ananaspaj bland annat
och nu är tacopajen klar vilken minut som helst
jag är vrålhungrig och har ont i magen
då smakar maten extra bra, inte sant?

vårvädret har hittat hit och är tillbaka också
till min förtjusande förtjusning
i morgon blir det grillen, det är spikat och jag är maxat exalterad
tro mig

nåja, nu ska jag gå ner och fortsätta min socialitet
hoppas ni får en hyvens trivsam och fulländad långhelg
det ska åtminstone jag försöka ha

påskpuss

Kommentarer
Postat av: malin

tack du :) men min design har inte jag gjort ;D det är millblomskan.blogg.se som gjort den snygga! (: fin blogg du har föresten! :)

2009-04-10 @ 19:17:15
URL: http://malinmariearvidsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej, man ska inte vara vrålhungrig. För då slänger man i sig maten (vilket kan vara otevligt) och sedan får man lida för att man äter så mycket så man blir proppmätt, illamående eller får ont i magen. Hände nämnligen mig idag. Jag o Jossan var så hungriga (vrålhungriga) så vi slängde i oss en pizza så man knappt hann njuta. Fint med grillning, vi tog också fram grillen idag :) Ha en trevlig påskhelg. Jag åker til Åre imorgon :)

2009-04-10 @ 22:27:19
Postat av: Jossan

Kom precis på när jag skicka att jag glömde skriva mitt namn...

2009-04-10 @ 22:31:00
Postat av: malin

men designen jag har nu är min ;D hoppas allt är bra med dig! :*

2009-04-10 @ 23:40:10
URL: http://malinmariearvidsson.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0