Fulländad

2009-04-26 @ 12:38:54
det var vår middag igår, ta mig på orden!
det var himmelskt, ljuvligt, utsökt - fulländat

det var inte bara middagen i shorts och linne ute på vår soliga och varma altan igår kväll som var toppad
hela dagen var riktigt bra faktiskt
tog en promenad med mamma innan vi åt frukost
och sen flöt liksom dagen bara på
den var varm, solstrålig och hyperhärlig
tokbra lördag helt enkelt
med kvällstoppat godis framför robinson

idag är det söndag och det är tyvärr lite smådisigt
vilket gör att det inte riktigt är lika varmt som igår
men det är ju synd att klaga liksom
sommaren är ju åtminstone på glädjande och välkommen ingång :)
tog en promenad i morse också och jag har kommit fram till att det är väldigt skönt
tycker jag känner mig mycket piggare bara av det vi gick igår och idag
en ypperlig start på dagen liksom :)

jag har förövrigt namnsdag idag
jossan påminde mig om det i morse när jag fick ett gosigt grattis-sms av henne för det ;)

ha en bra söndag mina vänner
jag har läst ut en bok idag och känner mig duktig över det
kurslitteratur är kurslitteratur liksom, hur man än vrider och vänder

ciao

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0