Bad girl

2009-04-04 @ 10:46:28
bad update!
fy katten alltså, jag har haft en dålig bloggvecka - minst sagt
vad beror då det på måntro?
jo det ska jag berätta för er
tidsbrist, tidsbrist och åter tidsbrist
plus en gnutta motivationsbrist också måste jag nog erkänna
i måndags mådde min mage dåligt som ni vet
men i tisdags började jag ta min medicin igen och sen dess har det varit mycket bättre
det är skönt
jag har jobbat och stått i hela veckan och det har varit ofantligt kul vill jag lova
eftermiddagarna och kvällarna har mest bestått av träning 
dvs. innebandy och cirkel med mamsen
och därför har tiden åt bloggvärlden inte riktigt räckt till
men jag ska försöka ta upp´et på riktigt nästa vecka
det lovar jag

ikväll är det jag och malin som står för matlagningen här hemma
(våran alla hjärtans dag present till mamma och pappa
lite sent kanke ni tänker, men det här är i princip första helgen då vi egentligen har tid och möjlighet)
och vi ska snart åka ner på stan och inhandla det som inhandlas bör
efter det hoppas jag att någon här i huset vill följa med ut på långpromenad
för vädret är ju alldeles fantastiskt och ypperligt
shit vad härligt det är när man nästan kan känna lukten av vår
jag och malin satte oss på framsidan här när vi kom hem från mormor igår
termon stod på 38 grader och det var skönt som ni förstår
hoppas det håller i sig

såg ni så ska det låta igår förresten?
sara lövgren går minsann inte av för hackor inte
hjälp vad härlig

ha en trevlig lördag mina vänner
stora kramen

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0