Back to buisness

2009-04-20 @ 13:53:13
hej godingar, nu är jag tillbaka igen
helgen har varit svinkul, intensiv, kall och skrattfylld
det var kul att se innebandyfinalerna på plats
och middagen på london var ganska storslagen
kylan var däremot konstant och ganska vidrig
dessutom har jag kommit underfund med att tunnelbana verkligen inte är min kopp av te så att säga
uschamig vilken panikångest
ge mig vilket annat transportmedel som helst, typ
men nåja, god frukost var det också
förstås
jag har haft det bra helt enkelt, trivsamt, roligt, bra!

random notis:
vi snicksnackade lite med martin stenmarck i vår kupé på tåget hem också ;P

              
~ kursu & jag ~ kursu, jag, malin, linnéa, sofia, julia i väntan på att få komma in i globen ~ foppa, kursu & jullan på london ~ linnéa, märta & jag på london ~

              
~ linnéa, jullan & jag på relaxen ~ jullan, linnéa, kursu, foppa, malin ~ jag, martin stenmarck, sofia, johanna, malin & linnéa påväg hem ~ issa, cassen & fia på station i krylbo ~

idag är det måndag igen och jag var uppe med tuppen
hämtade lotta vid IP 7.40 i morse och vi styrde kosan mot söderbärke
vi utförde vår lekpedagogiska aktivitet med den första av tre grupper denna vecka
och jag tror minsann det vart succé
fröken solsting, timon, pumba och mina två karaktärer kapten flygrädd och norrländska guiden hilda
vilket störtskönt gäng ;D hahaha 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Fan vad avis jag är, MARTIN STENMARK hoppas du fick/tog en kram, för då kan du ge dig på att du ska få en av mig :) Dags att ses snart va? Bra längesen nu, vad händer på valborg? Stor kram

2009-04-20 @ 21:50:32

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0