15 minuter, en kvart

2009-04-16 @ 12:50:19
det är vad som återstår tills det att dagens föreläsning går av stapeln
den ska handla om lek och skolämnen i en ny lärarroll
och kan säkert bli intressant

det är torsdag idag och idag lever jag en väldigt stillsam och härlig torsdag
jag har i princip bara pluggat och lagat mat (läs: värmt upp matlådan som blev kvar från igår)
men shit vilken matlåda sen då. ojojoj
pappa kastade ihop lite köttfärssås igår han
och gissa om det blev gott?
jag kan gärna äta pasta bolognese eller så när man äter ute nånstans
för shit vad jag tycker det är smarrigt
men det här, det var bannemig så det förslog alltså
kardemumma helt enkelt!

nej, nu är det snart dags för föreläsning
so long suckers

Kommentarer
Postat av: I-M

Tack stumpan... blir aldrig som jag tänkt mig men men hehe. Henrik sitter bredvid mig och säger att jag ska hälsa.. Så Henrik hälsar.. ;).. KRAM KRAM

2009-04-16 @ 17:14:28
URL: http://idamaries.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0