Läxkramp

2008-09-23 @ 15:06:23

jag har precis läst färdigt boken , läst färdigt om habib . han klurade på vad som är meningen med livet och han kom snabbt fram till att det i allafall inte var läxkramp . läxkramp är förövrigt ett hyvens intressant ord som jag aldrig har hört förut . finns det något som heter så? uppenbarligen tycker habib det i allafall , och det räcker . det kanske är sånt man har när man fastnar med uppgifter , fastnar i böcker , fastnar överhuvudtaget på det där sättet som gör att man känner sig stressad och stillastående ? ja , jag tror nästan det . läxkramp , jag tänker definitivt skriva in det i min personliga ordbok . thanks habib , eller kanske douglas foley som skrev boken .



i morgon är det dags , jag kan personligen undra vad i hela friden jag har gett mig in på
men ser fram emot det , det gör jag , med hela kroppen :)


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0