080914

2008-09-14 @ 20:54:14
carina berg är väl den obotliga favoriten just nu va? satt och lyssnade på äntligen helg med breitholz och berg när vi åkte till borlänge igår och då började hon bland annat prata om det stundande hopgänget med sveriges härligate kristian luuk . ´men du , ge mig fem . . . hit med kardan´ hahaha , sjukt rolig person . stjärnor på is lär kunna bli bra kul när det börjar på tv i höst , dels för att det ska bli ohyggligt underhållande att se oväntade personer i sånadär isutstyrslar svängandes omkring på skrillor med förrädiska taggar som förmodligen kommer få flera stjärnsjälar på fall , men framförallt för att det kommer ledas av just carina berg , i samvärld med fröken carolina gynning . ni hör ju , jag går händelserna i förväg och utropar stjärnor på is till höstsuccé .



det har varit hederlig och härlig slappsöndag idag . sov tills reprisen på svensson svensson började , gick upp och såg det , åt frukost , skrev lite från föreläsningen i fredags , åkte upp med de andra på fika hos mormor och morfar , stannade till på affärn på hemvägen , gick promenad med märta , åt tacos , kollade på one tree hill , duschade , skrev lite mer
och nyss har jag kollat på paralympics . har ni lagt märke till att sverige fortfarande är fantastiskt duktiga ? inte nog med att de håvar in en massa medaljer , somliga slår världsrekord också . där är det krut minsann , heja !

just nu håller svt sporten på , efter det ska vi kolla på det vi spelat in . . . det vill säga ensam mamma söker och hål i väggen . det stundar ny vecka , och jag har fått praktikplats i smedjebacken .

( jag hoppas förövrigt att jag ska bli klar med min nya bloggdesign nu i veckan )

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0