tappra själar i regnigt ösregn

2008-09-05 @ 16:42:54
eller kanske egentligen bara idioter? det var väl ungefär de tankarna vi talade ut om runt eskiln idag , jag och malin . jag hade föreläsning mellan 13-15 idag, det handlade om språkutveckling och var intressant även om det var aningen hafsigt mellan varven , men direkt den var slut så hoppa vi i träningskläderna och begav oss ut till eskiln för att ta oss en runda . ( märta var ju tvungen att testa nya löparstället liksom ;D ) . det regnade inte då

men när vi kom dit och hade tagit en sisådär fyra , fem steg kanske ? då minsann , då kom regnet , och det med besked . vi såg väl ungefär ut som dränkta katter när  vi kom tillbaka och vi kunde väl lite lätt konstatera att de flesta i de förbipasserande bilarna säkerligen tyckte att vi tappat en skruv eller två , medan vi i stället enbart såg oss som sjukt tappra ;D hahaha . snabbt gick det i allafall , och skönt var det . . . trots omständigheterna :P

var till skolan i morse också , brinellan alltså :) hälsade på lena och ylva , även om ylva mest var stressad och skulle upp på skolfoto :P hehe . lena sa att hon var väldigt glad att se mig , jag kunde nästan känna det i den dunderhärliga kramen hon gav mig :D jösses , jag saknar dom , jag gör faktiskt det !



i morgon kommer farfar och birgitta hit för att fira malin . ska bli kul att träffa dom , för det var riktigt längesen nu . kvällen bjuder på fest med kalaspinglorna , lär kunna bli ganska bra va ? skuuuuulle tro det ja :)
TREVLIG HELG

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0