Tacokyckling

2008-09-22 @ 20:30:07
och så var det kväll igen , och jag längtar till julen . fick ett alldeles gigantiskt julsug tidigare idag och jodå , det sitter i än . och där kommer det förmodligen sitta kvar till julen är över . säga vad man vill om rusk och kyla , men julveckorna är de allra bästa på hela året . visst att jag älskar sommaren och dess kvällar , men nej . . inget slår julmyset !

pappa hade köpt med sig nå nytt när han kom från jobbet idag , tacokyckling . det var riktigt riktigt gott faktiskt och jag åt mig mätt mätt mätt . efter det kom mormor och morfar hit på lite kvällsfika och efter det åkte malin iväg på träning . hon slutar väl om sisådär en halvtimme ungefär och då är det väl dags för någon här i huset att åka och hämta henne . inte blir det jag i allafall för efter jag hade varit ute på en liten och kort kvällspromenad så klev jag i pyjamasen , mystofflorna och svepte in mig i morgonrocken . tänker koka mig lite te nu snart också , blir bra .

btw , vem är den rara anonyma själ som kommenterat nu på kvällskvisten ? berätta vem du är så jag kan svara :D TACK för din kommentar hursomhelst :P

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0