sverige - ungern

2008-09-10 @ 19:56:18
ja , det är nu det gäller gott folk . dra arslet i gruuuuset om de får stryk idag alltså . 0 - 0 mot albanien sist liksom ? shape up , det håller inte ! tacka gud för att sebastian larsson äntligen tycks få spela från start . synd bara att tobias linderoth med flera ska behöva vara skadade för att herr l.l ska förstå det .

fotboll på tv innebär alltså , som ni säkert vid det här laget listat ut , att det krockar med idol och det är såna här gånger man glatt tackar gud för videon ! i kväll visas det som bekant från karlstad och jag känner verkligen med hela kroppen att jag kommer skymta ;D hahaha .

det har varit fart under mina fötter idag , känns som jag varit på traskande fot ganska så konstant hela dagen faktiskt . var bland annat med lillskrutt till tandis , hon var duktig minsann ;P så har jag varit förbi bibban också och fixat en till bok . den handlar om hur barn lär sig läsa och skriva . började läsa lite i den medan jag väntade på märta och gudamig det är ohyggligt intressant ! annars har det inte hänt så mycket idag , har skrivit klart min saga här på datorn iof , klar att skickas in .

vi har dock gjort ett svinkallt konstaterande idag , jag och malin , icke att förglömma .

19.53 , avspark om sisådär 20 minuter . heja sverige för sjutton gubbar , klå´rom !

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0