Omvänd ordning

2008-09-25 @ 19:21:20
jamenvisst , det blev ju det . trodde ju kvällen skulle bli upplagd mat , eskilnspring och slutligen tv . men vi insåg att det skulle bli ganska sent med maten och därmed skulle eskilnspringet göra att vi , med inräknad dusch och sånt , inte skulle vara klara till idol klockan åtta . så  vi visade oss från vår väldigt flexibla sida och la upp kvällen på ett vis som ritas eskilnspring , mat och slutligen tv , istället . det gick bra , men nu är jag hungrig som en gnu . mamma och pappa står där nere och slänger ihop en tacopaj , alltså shit , det är ju nästan så man kan höra att det vattnas i munnen . mumma :)

lär också nämna eskilnspringet , måste ju faktiskt få göra det . som jag tidigare informerat om så har jag träningsverk idag och det fick jag känna av så det skrek om det vill jag lova . mina ben ( ljumskar och insida lår ) var totalt helstekta efter de två första backarna ( som iochförsig är de drygaste på hela varvet ) och jag tänkte att hur i världen ska jag ta mig runt det här ? pappa drog iväg i ett rasande tempo ( kul förövrigt att han ville följa med idag ) , men det fick han äta upp sen när jag och malin sprang om´an med ca 500 meter kvar ;P men vad gör det ? vill mest komma till skott och säga att vi sprang på en överraskande bra tid allihopa ( in fact på elitnivå om man följer de nyuppsatta skyltarna där ute ) trots att ingen av oss kände sig i någon vidare bra form :P känns det bra vill jag medge . bra jobbat pappa och märta !

malin står i duschen just nu hon och själv tänker jag gå ner och vara social med mina förtjusande föräldrar , min kärlek har inga gränser <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad blev tiden då? :).

2008-09-26 @ 16:10:21

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0