Nobody puts Carina in a corner

2008-09-20 @ 18:28:43

vi vaknar upp , det är lördag . träningsmatch för malin idag igen . borlänge förra helgen , hedemora idag . som bekant så är det ju äntligen helg med breitholz och berg från 10 på lördagarna och vi slog på det så fort klockan slog just tio . de är bara för härliga de där två , skulle kunna lyssna på dom förmodligen flera timmar i sträck . idag var även en såndär dag som man gärna hade sett att äntligen helg hade sänts som vakna med the voice , det vill säga i TV , för jag skulle nästan kunna lägga både en och två slantar på att man hade fått se rök formligen strömma ur fröken bergs öron idag alltså . hahaha , daniel tog upp ämnet film och gav sig in på styva linan när han började recensera dirty dancing ( carina bergs favoritfilm , i alla väder ) . han sågade den totalt och på alla sätt och vis och carina var inte nådig i sin kontring inte . hahaha , himla roligt var det . vi satt och skratta i bilen hela bunten när hon utbrast "nobody puts carina in a corner!" och nej , det gör man nog inte :P jag har sagt det förut och kommer förmodligen säga det om och om och om igen . . . mer breitholz och berg åt folket !

om vi då skulle ta och berätta det som egentligen ska berättas så kan vi väl lite lätt konstatera att segern för flickerna var ganska solklar idag . 7-0 vart siffrorna tillslut , även om målen skulle ha kunnat bli många många fler från P-Os sida . men kul med vinst förstås , och kul att märta fick göra mål , ett riktigt klatschigt också i might add ;D det var kärvt med folk idag och märta spelade därmed back , och om hon gjorde det med bravur ? herregud , hon spelar i en egen division . jag har en ofantligt duktig sissy ( återigen en sak som jag säkerligen upprepar så fort jag får chansen ) men åt henne måste man bara få vara mallig :) <3

jag funderar starkt , riktigt riktigt starkt


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0