Läser dina föräldrar för dig?

2008-09-25 @ 17:21:57
seminariumet är avklarat . alltså seriöst , once and for all , heter det seminarium eller seminarie ? jag tror jag blandar hejvilt , men jag tror inte jag är ensam . hade den diskussionen litegrann idag faktiskt och det är egentligen ingen som har nåt svar på det . vet du ?! hursomhelst , det är avklarat nu och därmed helg . lär väl förmodligen läsa litegrann iochförsig , men det finns inget schemalagt kvar nu , vecka 39 . skönt . nu ser jag fram emot stockholm :) vad jag egentligen vill komma till är att inger i min grupp kläckte ur sig något förträffligt roligt idag på seminariet . vår lärare ställde frågan: har ni några egna erfarenheter om föräldrarnas läsning med barnen? ( orka komma ihåg ordagrant , men ungefär ) . de andra började prata om hur de gjorde med sina barn och tillslut så frågade läraren om jag hade något att tillägga . men jag sa att nej , jag är bara 20 och har inga barn än . då fick jag till svar: men tess, då kanske du har sån tur att dina föräldrar fortfarande läser för dig så då kan du prata för barnen i den här diskussionen . hahaha , det utbröt för några minuter i skratt och det var himla roligt .

har precis varit på hedins med pappa . han var där med mamma igår och kollade på stenskiva , men de blev osäkra på färger och sånt och ville att jag skulle följa med och vara lite smakråd idag , så det gjorde jag och nu har jag sagt vad jag tycker :) har alltså precis kommit hem därifrån , ska väl förhoppningsvis bli lite mat om en timme ungefär , en och en halv kanske , vad vet jag . . något jag däremot faktiskt vet , är att jag och märta ska bege oss ut till eskiln och ta oss ett varv efter det , för att sen avsluta kvällen med idol och filip och fredrik .

i don´t care if monday´s blue

Kommentarer
Postat av: Jossan

Seminarie heter det =) men jag har också grubblat på det haha.

2008-09-26 @ 18:52:46
Postat av: Jossan

Fan, har du blivit träningsnarkoman? Såg att du börjat med innebandy, kul. Gick det bra?

2008-09-26 @ 18:57:37

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0