Innebandy

2008-09-25 @ 09:04:37
jag hade förstås önskat att komma tillbaka hit och berätta om träningen redan igår kväll , dels eftersom jag i princip nästan lovade att så skulle bli fallet och dels för att jag var ganska så uppspelt själv och ville berätta . men nej . träningen höll på mellan 19-20.30 och vi kom hem vid tio i nio ungefär , och då förstår ni ju . . . snabbt inhopp i duschen för att inte missa alltför mycket av början på filip och fredrik och efter det kollade vi på idol som mor och far varit snälla och spelat in , och dessutom kollade vi på roomserviceklassikern där kökets gjorde om hos familjen stenmarck-hedlund . apropå det så vill jag gärna passa på att poängtera för världen att det är bland det absolut snyggaste som roomservice någonsin har gjort och därmed faktiskt också något av det absolut snyggaste jag nånsin sett . helt galet snyggt !

nåja , träningen var det ja . känslan ? otroligt himla fantastiskt ohyggligt och alldeles ruggigt kul och roligt . om ni bara visste ! och jag är så otroligt glad för jag kände inte av knät nå alls överhuvudtaget , himlans skönt . får så hur det blir att kännas idag , har liksom inte riktigt hunnit känna efter än ;P visst kände man sig aningen sämre än alla andra , men jag försöker liksom intala mig om att det är helt ok och att man inte kan förvänta sig så himla mycket annat . jag har ju faktiskt inte spelat på typ sju år ?! och då ska det tilläggas att på den tiden som det faktiskt var lite aktuellt och begav sig så var jag inte ens speciellt bra ;D hahaha . gick bra mycket bättre igår än när jag höll på för de där många åren sen i allafall , så det känns himla roligt :) blir att fortsätta träningarna nästa vecka då . shit vad skoj !

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Jag är imponerad gumman..:) Jag skulle verkligen önska att jag hade mod att börja spela... men att känna sig urusel som jag absolut skulle göra (med tanke på att jag ALDRIG spelat innebandy) hehe... är inte riktigt vad jag vill :P... KRAM

2008-09-25 @ 12:11:24
URL: http://idamaries.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0