Improvement, både i hals och näsa

2008-09-23 @ 13:13:11
i´m back on track ! min förkylningskur har återigen visat att den absolut inte går av för hackor den inte , idag mår jag flera resor bättre än igår och dessutom har jag inge ont i halsen överhuvudtaget . great liksom ! det är förstås fortfarande lite obalans i näsan , men det gör inte så mycket för visst , det må vara ganska tröttsamt , men det är åtminstone inte smärtsamt . dessutom märkte jag när jag stod och lagade mat att jag låter litegrann som anastacia när jag sjunger ( nu när jag har förkylningsnäsa alltså , inte annars ) och det är ju lite roligt . hon låter ju minst sagt lite annorlunda när hon sjunger , spännande att låta lika ibland . hahaha .

jag hade föreläsning i morse och den var himla intressant , men jag fick skrivkramp både två , tre och fyra gånger . det blev till slut lite oläsligt , men jag får ta tag i det lite senare . nu har jag läst en sisådär 40 sidor till i boken och har nu bara några enstaka kvar , sen är jag redo för seminariet .

blir förmodligen ingen yoga i kväll , för mamsens axel spökar . dessutom vet jag inte hur det skulle gå med snoken min eftersom yoga innebär andning genom näsan :P blir probably en långpromenad i stället , och ska vädret fortsätta vara såhär soligt och oregnigt så är väl det en alldeles ypperlig idé ? :)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0