hitta karta på eniro.se ?

2008-09-15 @ 14:50:58
hej där , nu har jag precis pratat med den eftertraktade personen i smedjebacken , tog sin lilla stund vill jag lova . vet inte hur många gånger jag provade ringa innan jag äntligen fick tag på´na , men det fick jag tillslut i allafall alltså , som sagt :) så i morgon var jag otroligt välkommen dit , tack för det , nu ska jag bara hitta också :P jag är otroligt säker på det mesta vad gäller landsvägar så det ska väl inte vara några problem , eller ? eller så kan det möjligtvis ha varit precis tvärtom ;P haha . blir och skriva ut kartor va ? skulle tro det ja :)

har precis haft föreläsning också , om barns språkutveckling , den andra delen . intressant , precis som den första . hade föreläsning tidigare i morse också , om berättande och om 45 minuter ska berättandet bli praktik , för då ska vi återberätta våra sagor i ett fådda-sagor-seminarium , blir spännande indeed .

det var säsongspremiär av hål i väggen igår kväll och det var väl alldeles förskräckligt roligt ? hahaha . jösses vad vi skrattade när björn ( thank god he´s back ) , henrik och felix skulle igenom det där sista hålet och björn var den enda som lyckades med just det och de andra trilla handlöst i vattnet . det var nästan hysteriskt kul , eller ja okej , överdriva är onödigt , men sjukt skoj var det i allafall :) något som inte är riktigt lika roligt är att jag verkligen inte får det att fungera med min nya bloggdesign . allt är färdigt och så har menyn helt plötsligt hoppat ner och lagt sig under inläggen ? JAG FÅR INTE TILLBAKA DEN DÄR DEN SKA VARA och det gör mig tokig ! HJÄLP MIG

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0