fredag den tolfte . september

2008-09-12 @ 17:31:33
tog mig en välbehövlig sovmorgon i morse jag och oj om det var skönt mina vänner . herrejösses , skönt att vakna av sig själv liksom . händer inte så ofta som man kanske tror och som man förmodligen skulle behöva :P stoppade i mig en massa god frukost , vi har seriöst världens godaste bröd , skulle kunna äta flera kilo !

efter det började jag traska iväg ner mot stan , jag var inte speciellt motiverad inför det för den där vägen är en såndär väg som man har spatserat på typ femtioelvatusen gånger och som man kan utan och innan . då blir det inte ens underhållande när man har bra musik i öronen , även om det förstås blir en hel del enklare . det ska jag väl inte sticka under stolen med . tanken med hela stan var att jag skulle in på bibban och hämta en bok som de ringde om igår . men hey , när man kommer fram så är det stängt ? hallå ! "vi öppnar 14 på fredagar" , ok ? förmodligen tidernas sämsta påhitt och öppettid . gösta ! mamma och pappa var i allafall snälla och tog med sig mitt lånekort när de åkte och handlade nu för någon timme sedan så jag fick den tillslut i allafall , men kul att jag gick hela den där vägen , for nothing ! nåja

efter det gick jag till skolan och satte mig för att vänta på majsan . hon fick sluta lite tidigare och då gick vi , som väldigt planerat , till gymmet . det var härligt och himlens roligt faktiskt . sjukt kul när hon vill följa med :) sen gick vi upp till mormor och morfar en sväng och efter det har jag mest fixat och förberett mig inför kvällen , för i kväll blir det mysigt minsann :) jossan har bjudit dit oss på middag , mig och marie , och det ska bli hyvens trevligt :) sitter mest bara och väntar på att åka iväg nu , ska hämta upp marie innan det också . . .

ha en trevlig kväll mina frön
KRAM

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0