En septemberkväll

2008-09-18 @ 19:19:30
vi åt burrito för en stund sen , tror bestämt att det faktiskt har hunnit gå flera veckor sen vi åt det sist . dessutom slängde vi i lite hackad lök idag också ( vilket vi oftast brukar skippa annars på grund av att det är drygt att hacka och att det svider attan i ögonen while hacking ) och oj om det smaka mumma . just nu sitter jag och grunnar på om jag ska pallra mig ut och gå en snabb sväng . till 20 lär jag ju vara inne i allafall så det kan ju inte bli någon monstervända . dessvärre är ju inte vädret nå direkt lockande , men samtidigt så har jag varit inne precis hela dagen ( om man bortser från när jag var ut med soppåsar och kollade posten ) så jag känner mig lite needy for air liksom . kanske ska fråga mamsen om hon vill med ut ? majsan är halvkrasslig och pappa kollar på fotboll , de stannar nog inne :P

kram till er mina vänner

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Men du.... gud va fin design..:) Kram

2008-09-18 @ 20:11:04
URL: http://idamaries.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0