Don´t you just love it?

2008-09-29 @ 18:00:11
men herregud , jag har haft en sån ofantligt ypperlig helg alltså ! i stockholm , med hjärtat :) hjälp , ganska ovärderligt . i löööööööv hör . spa , poolbad , bastu , shopping , god mat , höga klackar , ömma kroppar , frukostbuffé och hotellsvit . . . bland så mycket annat ! bilder kommer så fort tid ges och då berättar jag förmodligen mer :P

tid har jag inte så mycket av just för tillfället förstår ni , och inte kommer jag ha´t förrän på typ onsdag kväll heller ? maybe . kom hem vid 20.30 igår ungefär och då hade jag ingen lust alls att sätta mig här . och idag var det upp i ottan för att fara iväg till bärke , solhyttan och älvan för lite praktik :) det var himla roligt , och härligt att få vara tillbaka inom förskolan igen :) slutade 16 , hemma vid 16.25 och efter det direkt ner på stan med mamsen , förbi ringan och hämta en bok , för att slutligen komma hem igen . pappa står och lagar sin worldfamous potatismos här nere och jag hör att det steks kassler till . det kommer smaka bra , i just know it . efter det blir det omkläd för sen bär det av med sissy till träning , träning . får se hur det går ikväll , håller tummarna för att kläderna ska vara ännu varmare idag . great

i morgon börjar jag klockan 9 och kommer förmodligen att komma hem 12 timmar senare , om inte ännu längre . typ 21 , eller 22 ? vem vet , det är föräldrarmöte och grejer . jag blir där hela dan´ ! gösta , men det blir nog bra :)

nu är det dock mat , svejs du

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0