Det drar ihop sig

2008-09-24 @ 13:08:28

avslutade det där litteraturseminariet för en liten stund sen . allt gick bra och det var skönt att återigen språka lite med de andra i gruppen :) efter det gjorde jag iordning lite av maten som blev kvar igår och nu sitter jag och kikar lite på tv . lyckades bli klar med reflektionen i morse innan seminariet också så nu är den inskickad och klar . skönt .

det börjar dra ihop sig lite smått mot kvällning . eller ja , åtminstone mot den stundande träningen , innebandyträningen ! göstamig , vad har jag gett mig in på ? har varit nervös hela morgongen och värre lär det förmodligen bli :P men kul ska det bli , hoppas det löser sig med klubba också . gaaaaaaah , you´ll hear about it tonight .

nu borde nog mamma snart komma hem , hon skulle få sluta vid ett idag minsann , inte ofta det händer . . . skönt för henne . snart ska jag ringa till pappa och fråga om råd :P


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0