Det är verkligen inget understatement . . .

2008-09-25 @ 14:46:36
. . . när jag säger att det är väldigt oskönt att vara ute och traska i jeans . det går helbort i min känsla faktiskt . men ute var jag i allafall , gåendes , i jeans . haha , ibland tycks jag tala lite emot mig själv . men vad gör man ? även solen har fläckar , som pappa brukar säga ;D hahaha .

tänkte att jag skulle ta mig en nypa luft såhär innan klockan slår 15 och det är dags för seminarie . vädret är ju faktiskt alldeles fantastiskt . säg det en gång - vädret är ju alldeles fantastiskt - det ligger rätt bra i munnen faktiskt . jag brukar ju kunna vara rätt bra på att klaga över just vädret annars , men nu har jag inte haft något att klaga på alls på flera dagar , inte gällande vädret i allafall :P kom även underfund med att det var bra att jag inte satt på mig någon extra tröja under jackan , utan bara hade den t-shirt som jag haft på mig hela dagen där , för det blev varmt , även fast det gick i lustempo . jag upptäckte ganska snabbt också att jag hade lite träningsverk minsann , shit vad skönt det är . jag anar att ni någonstans tar de orden för viss ironi , men nej jag är väldigt seriös , träningsverk är härligt !

nu ska jag ta med mig den här datorn upp , duka upp allt jag behöver inför seminariet och sen logga in mig på marratech . åter i kväll ? skulle tro det ja . om inte , hoppas kvällen blev bra , hej .

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0