Barns språkutveckling

2008-09-19 @ 14:29:27
har precis avslutat ett 1½ timme långt , eller snarare kort , seminarie . 1½ timme lät långt i början , men den har svischat förbi i ilfart för jösses mitt huvud blev förvånat när vi sa hejdå . idag pratade vi om barns språkutveckling och det har varit helt otroligt intressant , var ett sånt där seminarie som man skulle kunna ha setat i och diskuterat i flera timmar . sånahär gånger älskar man skolan , det är verkligen så . gudars , nu är jag alldeles till mig och fullkomligt uppe i varv :) himla skön känsla . 

mycket plugg har det varit idag och därmed känner jag att jag verkligen vill ut och andas lite . det är tv-pucken på tv om 1½ timme ungefär ( det finns fagerstapôjkar representerade i västmanlandslag och därför lär det ses och hejas ) och mamma skulle baka paj tills dess så jag funderar på om jag skulle sticka ut och springa en snabbis så hinner jag duscha och sånt också innan det börjar . tror det får bli så .

KRAM TILL ER 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0