Back on sunday

2008-09-26 @ 19:15:23
nu sitter jag här , alldeles och väldigt nyduschad . magen suktar efter mat och det är vad det ska bli precis just nu faktiskt . fläskfilé med potatisklyftor , sås och sallad - ganska okej kvällskrubb va ? gud ja , alla tiders . jag och malin var ute och gick en sväng som sagt , jag har fortfarande en hejdundrans träningsverk förövrigt , göstamig ! men det var skönt att komma ut lite . träffade lars haag utanför fontan , eller ja , vi heja i allafall . kul och se att han lever , lilla lasse , lilla gympa lasse . gud jag saknar fortfarande brinell from time to time . nej , nu är det mat , sen blir det tv mys . i helgen är jag i stockholm som sagt , håll fast till på söndag .

TA HAND OM ER


märta & jag , en ljuvlig sommardag på bäckahästen i skåne

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0