arja , min arja

2008-09-13 @ 20:45:03
nej , det blev ingen seger för flickerna i borlänge idag , inte alls faktiskt . men som sagt , i vilket fall så är det kul att säsongen är igång :) i have an announcement to make: hela min själ vill spela innebandy , på riktigt ! det spritter i hela kroppen vid blotta tanken och jag önskar så otroligt gärna att det skulle fungera med mitt knä . gud jag önskar , jag önskar , jag önskar . jag vill , jag vill , jag vill !

åt på matpalatset i kupolen innan vi åkte hem och det är bannemig att tala i underkant om man inte nämner att deras pizzasallad är den godaste i hela avlånga sverige alltså . herregud , den går inte av för hackor inte !

efter hemkomsten blev det singstar för mig och märta , vi är fabulöst bra på högt över havet måste jag säga ;D om ni bara kunde höra liksom , haha . sändare och mottagare samma kanaaaaaaal , and so on :P helklatschig låt förövrigt , på alla sätt och vis .

just nu sitter vi och kollar på musikmaskinen , det är reklam och jag är tillbaka här som jag lovade tidigare i morse . jag trodde aldrig jag skulle säga detta , för tösen har konstant gått mig på nerverna , men petra mede är faktiskt en hel hög underhållande . . . i allafall i kväll

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0