30 grader

2008-09-25 @ 11:24:21
jag har precis läst ett ganska långt kapitel ur en av böckerna som vi ska ha vid seminariet senare idag . hör och häpna så satt jag faktiskt ute , i vårat hörn . där blir det varmt när solen ligger på . nu stod termometern på 30 grader där och då kan man ju inte klaga direkt :P jag börjar känna att det snart kommer börja kurra lite smått i magen min och jag har inte en blek om vad jag ska hitta på att äta . försökte ringa till mamsen tidigare för jag tänkte höra vad vi ska äta till kvällen , så man kan planera lite liksom och så att det inte visar sig att jag blir att äta samma grej två gånger på en och samma dag om ni förstår :P men dessvärre svarade hon inte , och inte har hon ringt upp heller :/ hon har förmodligen en massa patienter och telefonsamtal , men jag ska ändå vara trugen och försöka ringa en gång till . kan ringa till pappa också förstås och höra om han har någon aning . hursomhelst , det ordnar sig nog :)

på lördag är det dags för mig och malin att fara till stockholm
det ska bli förträffligt skôj :D

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0