080919

2008-09-19 @ 10:10:30

godmorgon och hej fredag . schemat är ganska fullspäckat idag mina vänner . skulle ha haft föreläsning nu mellan 10-11.30 men tydligen så kan den inte visas live (?) och måste därför länkas för oss distansare , vilket innebär att jag inte har en aning om när jag får se den . det är ganska tröttsamt , här har man setat och laddat liksom . men nåja , det sägs ju att det finns inget ont som inte för något gott med sig , och det goda i det här fallet är väl att jag får lite mer tid till att plugga , i detta fall läsa böcker . 11.30 är det i allafall studiegruppsarbete och kl 13-14.30 är det seminarie , däremellan ska vi lyckas klämma in en liten snabb lunch också . blir till att värma burriton som blev kvar sen igår för min del , i don´t mind :) sen får vi se vad kvällen har att erbjuda , vad ska ni göra i helgen ?


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0