080917

2008-09-17 @ 16:30:59
och så var ännu en dag nästan förbi . jag ställer mig frågan , var har jag gjort av den ? gick till servus och köpte lite grönsaker när majsan skulle till skolan , efter det satte jag mig med plugg . satt med det till jag gjorde iordning lite mat ( kyckling och ris för att vara exakt ) och efter det gick jag upp till mormor och morfar . där befann jag mig i 2½ timme ungefär och sen gick jag hem tillsammans med malin . har setat med plugg nu igen och har precis skickat in en uppgift . one tree hill är på tv:n och även fast avsnitten är gamla som gatan så slår dom . hade tänkt städa rummet idag men det var innan jag bestämde mig för att gå upp till mormor och morfar . får se vad jag gör av kvällen , vad gör ni av eran ?

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0